23 Mayıs 2014 Cuma

It's like a drug


Geçenlerde bir doğum günü partisinde duydum bu şarkıyı.Doğum günü sahibi mekana girince tanıdım.İçeride hayatımda önemli yer etmiş insanlar vardı.Hayatımda sürekli değişkenler var.Biri tüm blogumu okusa da bana özetlese hayatımı keşke.Ben bazen geriye dönmekten korkuyorum.Bir şey bitmişse bitmiştir demek istiyorum zorda olsa.

Ama 5. dinlediğim bu şarkı keyfimi yerine getirdi.
Heyecanla bekliyorum seni!Bu sefer her şey daha heyecanlı ve güzel olacak...
Uzun zaman olmuş Offspring dinlemeyeli



4 Mayıs 2014 Pazar

bu ritmi çok sevdim...

Bir gün vakit bulup burada ki tüm yazılarımı okumak istiyorum.Sonuçta aslında her yazının bir anlamı, bir heyecanı var.Yazıyı yazdıran bir tetikleyici var.)
Belki sonrasında bir timeline bile yapılabilir.Çok heyecanlı!!
Bu aralar hayatımda farklı heyecanlar arayışındayım.Beslenme alışkanlıklarımı değiştirdim, değiştirmeye devam ediyorum.Vejeteryan olduğumu söyleyenler var.Ama ben henüz vejeteryanım demiyorum.
Bisiklet gezmeye başladım.O da ilginç bişi benim için.Tek başıma yaptığım nadir şeylerden.
Bugün Utrecht'de bir kaç yere mail attım.Bakalım planlar için heyecanlı adımlar.
Bu ara kendimleyim ve çok mutluyum...

Neyin peşindeyim bilmiyorum ama bu ritmi çok sevdim...



29 Nisan 2014 Salı

And You're not in love !

Ve yine bir şarkı beni buraya yazdırır.Müzikle bu kadar içli dışlı olunca sanırım müziklere aşık oluyorum acaba o yüzden mi sevgilim olmuyor bir süredir? Lann! yoksa? :)
Neyse hayatta mutlu olmak için çok fazla sebebim var sanırım benim.
Buda son zamanlardaki en mutlu en mutluluk kaynağım....
Çok güzelsin...



23 Nisan 2014 Çarşamba

Lann!


Buraya yazmayalı yaklaşık 1 ay olmuş.ben yine farkına varmadım tabi bu geçen sürenin.Hızlı geçen zamanlar hep.Bir sürü şey oldu tabi bu sırada.Tabiki de bunları anlatmıcam:)
Seçimler geçti hayal kırıklığıyla.Etrafımdaki herkes gibi bende bu ülkeden gitme planları kuruyorum...bakalım neler olacak yıl sonuna doğru.
Eylül gibi sözleşmem bitiyor ve yavaştan iş bakınmaya ne yapmak istediğimi düşünmeye başladım.
Hayatıma bisiklet kattım ve et,tavuk ve balıktan uzaklaştım...
Youtube halen kapalı, twitter'ın açılmasına sevindik.
Eksik olmayan tek şey galiba müzik:)
En yakın motivasyonumda Oh Land konseri...

26 Mart 2014 Çarşamba

Çünkü yapabildiğimiz en iyi şey aşık olmaktır!


Yıllardır aynı heyecanla izliyorum ve kendimden bir şeyler buluyorum. Olimpos sonrası bu bölümün denk gelmesi de anlamlı.
Ve artık How I meet your mother sezon finali kaldı.



ne güzel şarkısın sen...

8 Mart 2014 Cumartesi

Bazen hayat...


Bazen birisini üzülünce sizde üzülürsünüz.

Onun mulu olması için bir şeyler yaparsınız, bazen de çaresiz kalırsınız.

Sadece saatlerce müzikler dinler ve onu mutlu edecek müzikler bulmaya çalışırsınız..

ve bulduğunuzu sanırsınız...


16 Şubat 2014 Pazar

And things go wrong no matter what I do


13 Şubat 2014 21:36
Transavia Havayolu -  Amsterdam yolculuğu

Şu an uçakta telefona yazıyorum bu blog yazımı.
Yolculuk Amsterdam, Utrecht ve son olarak Eindhoven'a.3 gün 3 şehir.
Utrecht'e kaçıncı gidişim hatırlamıyorum artık.Hayalim Utrecht de yaşamak.
Şu an Türkiyenin Pegasus havayalonu denk gelen Transavia havayolu ile uçuyoruz.
Koltuklardaki radyo kanalları o kadar güzel ki bu keyifli uçuşu şarapla tamamlamam gerekiyordu:)
12 radyo kanalı var ve 4 tanesinde harika müzikler çalıyor.Sürekli o kanaldan bu kanala geçiyorum.
Bu arada uçağa bindiğimizde Norah Jones çalıyordu (hollandalı kafasının hastasıyım) 
Bu sefer Utrecht'e başka bir gözle bakıcam.Belki yıl sonunda burada bir surelik bir yaşam kurabilirim.
Bu arada internete erişimimin olmadığı ama blog yazmak istediğim 2. Zaman bu.
Daha önceki de Polonya da bir eğitimdeyken olmuştu.Zaten buraya yazdığım her zaman yazmak istediğim zamanlar.
Yazıyorum ama hayat çok mutlu çok keyifli değil aslında.Hayatim da yaşamadığım bok durumlara bulaştım son 3 ayda.ama sanırım hayat böyle bir şey.büyürken öğreniyoruz ve büyürken  tanıyoruz insanları.Ama en acısı da ilişkilere para girince yasanılanlar.tam da bu yüzden galiba komin bir yasam hayalim.
Acaba bu hayallerimi gercekleştirebilecekmiyim bu dünyaya veda etmeden.
Umarım...
Bu arada hayatıma yeni bir heyecan girmesinin etkileri bu kadar yazmam bence.
bakalım neler bekliyor bizi önümüzdeki zamanlarda.
Ve 2. Şarap istenir seyahatin ilk 1 saatinde Florence + The Machine - You've Got The Love şarkisinin tamda bu zaman gelmesi manidar...
Özlemek hissi garip bir his...

Paylaş